Alla inlägg den 30 mars 2013

Av Bästisarna 4-ever Bästisson - 30 mars 2013 19:50

 Hej! Jag tycker att påsken är så mysig! Specielt denna påsken för efter skolan i torsdags så åkte vi till min farfar i skåne!  och igår så var vi på konstrunda och jag köpte 2 saker  och idag på morgonen så hade vi gömt godisägg och letade upp dom! sen åkte vi hem och stannade i åhus, kristanstad, mcdonalds och hos mormor och då fick vi påskägg så då hade jag 3 st för jag fick en hos mammas kompis också! i kristanstad så köpte jag en daimmunk som smaka mumms  nu är mammas vän här (hon som gav oss påskägget) och jag tycker samma som ankan att det är mumms!!!  Ha en bra fortsatt påskafton och glad påsk//melonen  

Av Bästisarna 4-ever Bästisson - 30 mars 2013 12:02

Aha! Aha! Aha! Aha! Yjeah de e påsk-afton     Påsk=Påsk ägg    Påsk ägg=Godis    Godis=Gott!

minibloggena.bloggplatsen.se  kommer jag lägga upp en bild på min "påsk frukost"  Mums mums! 

O Förresten Glad påsk   

  '

Hehe! Den har jag gjort/tovat på syslöjden xD

 

Den har jag med gjort   

  Vi ses!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Vi e två bästisar 8D
FÖÖÖLJJ OSS!!!

Not Swedish?

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<<
Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

 

Gästbok ;D

Typ bilder tror jag??? o.o

Comments
Comments
Comments
 

Ovido - Quiz & Flashcards