Alla inlägg den 27 mars 2013

Av Bästisarna 4-ever Bästisson - 27 mars 2013 15:48

Tillläg till inlägget såg att melonan: //Ankan

Av Bästisarna 4-ever Bästisson - 27 mars 2013 15:19

Såg att melonen gjorde ett inlägg om det så.. Soooorrry!! Att vi aldrig upd. Jag har faktiskt en ursäkt med! 

 Jag har en egen blogg. Så när vi startade denna blogg var jag redan lite trött på att blogga. men när lusten faller in så    Jaja, idag har vart en skit-bra dag!  Men bara att jag liksom snubblande på rasten när vi körde king..

4 vänner följde med mej in o hjälpte mej. Det är i sånna tillfällen man fattar hur fina vänner man har!      Tack för att ni är så snälla! De ä mke roligare att ha både killkompisar och tjej kompisar.

Jag har ganska många kompisar som är killar :) Men aa, om man e tjej eller kille ska ju nt spela nån roll så hej   

När jag kom hem idag, satt jag o pappa o fikade på balkongen :)))

Nej vet du va! Nu ska jag spela sims! 


Vill nån veta hur man spelar den på piano?

Okej om du villd et, kolla här (kolla på hela):

Moahaha!! Jag kan Uncover på Piano: 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Vi e två bästisar 8D
FÖÖÖLJJ OSS!!!

Not Swedish?

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<<
Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

 

Gästbok ;D

Typ bilder tror jag??? o.o

Comments
Comments
Comments
 

Ovido - Quiz & Flashcards