Direktlänk till inlägg 14 april 2013

Rubrik Saknas

Av Bästisarna 4-ever Bästisson - 14 april 2013 12:50

Förlåt för att jag nt har uppdaterat på senaste tiden!   Jag har nt hunnit me med påsklov och sånt. På påsklovet så var jag hos min farfar i 3 dagar. sen blev allt som vanligt me skolan och allt.   Som ni vet har jag varit me ankan mycket och vi har haft jättekul.    Ankan sov över hos mig igår och vi var så trötta i fredags så vi skratta typ åt allt     Min kompis hund fyller år på onsdag men de fira igår men då var ju ankan och en annan kompis här så jag ska fira den på tisdag istället! Hoppas ni har det bra!  //Melonen  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bästisarna 4-ever Bästisson - 13 oktober 2013 13:23

    Förlåt att jag inte updatterat på lääääänge men jag har gjort sjukt mycket! ialafall nu så kokar jag potatis och har precis gjort klart engelskan! jag ska försöka börja blogga mera nu! Vi ses (hoppas jag) //Melonen ...

Av Bästisarna 4-ever Bästisson - 13 oktober 2013 13:23

    Förlåt att jag inte updatterat på lääääänge men jag har gjort sjukt mycket! ialafall nu så kokar jag potatis och har precis gjort klart engelskan! jag ska försöka börja blogga mera nu! Vi ses (hoppas jag) //Melonen ...

Hej bloggen! jag är ledsen att jag inte uppdaterat på på länge men jag har inte haft tid! i veckan sov ankan över hos mig och vi hade jättekul! igår så  var vi hos några kompisar och det var jättemysigt! vi skulle vart med några kompisar idag me men ...

Jag tar en paus från bloggen. Melonen kommer fortfarande blogga tror jag. men jag tar en paus      ...

Tjo

Nu har vi hängt typ hela dan (jag o melonen)  Vi "besökte " skolan vi ska börja på nästa år :B    Först pratade de lite om skolan, för den e nt som andra skolor, man jobbar på ett annat sätt ;)  Och sen blev vi indelade i grupper, jag o melonen blev ...

Presentation


Hej! Vi e två bästisar 8D
FÖÖÖLJJ OSS!!!

Not Swedish?

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

 

Gästbok ;D

Typ bilder tror jag??? o.o

Comments
Comments
Comments
 

Skapa flashcards